- NOUTĂȚI
- BIJUTERII
- CĂSĂTORIE
- COLECȚII
- CADOURI
- CONCEPT
LIVRARE ÎN ROMANIA & INTERNAȚIONAL
Oferim transport gratuit pentru toate comenzile de peste 500RON în România și 150EUR în Europa.
Comenzile plasate online sunt procesate de luni până sâmbătă în fusul orar afișat pe site. Timpul de producție exclude weekendurile și sărbătorile legale. Timpul de producție este descris la momentul achiziționării și este activ începând cu prima zi lucrătoare după plasarea comenzii.
Politica de retururi și schimburi pentru comenzile plasate online dar și în showroom:
Acceptăm schimburile de produse în termen de 14 de zile calendaristice de la achiziție.
Respectând urmatoarele condiții:
* pentru schimburi sau retururi trebuie respectat termenul de maxim 14 zile calendaristice de la achizitie, iar produsele sa fie însoțite de bon fiscal sau certificat de garanție, cu data aferentă cumpărăturii; excludere fac produsele achiziționate direct din showroom, pentru ele se oferă vouchere.
* acceptăm doar bijuteriile care nu prezintă defecte, sunt în starea lor original, nu au fost purtate, deteriorate, și au accesoriile originale atașate acolo unde este cazul;
* în cazul unui retur, costul de transport este suportat de către client.
* un retur poate fi procesat online - prin curierat rapid sau predat fizic în showroom-ul nostru la adresa din București, str. Domnița Anastasia nr. 10, sector 5.
* schimbul produsului cu un alt produs, este permis având valoare egală sau mai mare;
* schimbul produsului se mai poate face cu un voucher cu suma echivalentă;
* Returnarea banilor.
În cazul unei bijuterii primite cadou, pe care clientul dorește să o schimbe, vă punem la dispozitie înlocuirea cu un alt produs de valoare similară sau un voucher. Produsul returnat trebuie însoțit de certificatul de garanție, în termen de 14 zile calendaristice de la data achiziției.
În cazul achiziționării unui gift card/voucher, Lisa&Co. nu acceptă restituirea contravalorii financiare. Ne rezervăm dreptul de a nu accepta returnări multiple în cazul aceluiași client.
Cheltuielile de retur sunt suportate de client, cu excepția situațiilor când bijuteria prezintă un defect de producție sau se deteriorează în mod neprevăzut, din motive ce nu țin de client. De asemenea, în cazul livrării unui alt produs față de cel comandat, LISA CONCEPT se va ocupa de schimbul acestuia cu unul corespunzător.
Vă rugăm ca la rubrica "Modalitate de plată" de pe formularul de retur să notați contul bancar în care doriți să facem transferul contravalorii produselor returnate. În momentul de față, aceasta este singura modalitate de returnare a contravalorii produsului.
Vă rugăm să trimiteți pachetele pe adresa:
strada Domnița Anastasia, numărul 10,
etaj 4, interfon 006, sector 5,
București
Formular retur
ADRESĂ INCORECTĂ
Vă rugăm să furnizați informații corecte de livrare, deoarece nu ne vom asuma responsabilitatea pentru adresele introduse incorect sau pentru o adresă care nu este recunoscută de Fan Curier sau DHL.
Nu putem redirecționa comenzile după ce articolele au fost expediate și nu putem rambursa sau înlocui articolele care sunt urmărite ca fiind livrate.
Vă rugăm să trimiteți un e-mail la comanda.lisa@gmail.com pentru orice informații suplimentare necesare.